Van egy jó élelmiszered?
Ha tényleg az, akkor könnyen az INTERSPAR-ba kerülhet. A SPAR Magyarország az Agrármarketing Centrum szakmai támogatásával termékinnovációs versenyt hirdetett innovatív élelmiszertermékek előállítói számára. A nyertes termékek jövőre az INTERSPAR áruházak polcaira kerülnek. (X)
A SPAR hazai nyitása óta aktívan segíti a magyar termékek piacra jutását. Az üzlethálózat mindig fontosnak tartotta, hogy a termékkínálata kialakításában kiemelt szerephez jussanak a magyar termelők, gyártók és feldolgozók. Ezt bizonyítja, hogy 95%-ban hazánkban működő vállalkozások árucikkeit forgalmazza, egyes termékcsoportok esetében pedig kizárólag Magyarországon előállított termékek kerülnek a polcokra.
Az áruházlánc augusztus 23-ig tartó pályázatára újszerű – összetevőiben, előállításában, csomagolásában egyedi, vagy egészségbarát megoldásokat alkalmazó –, ötletgazdag, a fenntarthatóságot lehetőség szerint szem előtt tartó, a magyarországi piacon már fellelhető, de kiskereskedelmi hálózatban még nem kapható élelmiszertermékekkel lehet jelentkezni.
A SPAR azokat az újonnan induló vagy új termékfejlesztésekkel piacra készülő vállalkozásokat karolja fel az egyedülálló kezdeményezése során, amelyek a pályázati kiírás szerinti innovatív termékek gyártását tűzték ki célul. A vállalat olyan kisebb magyar cégek érvényesülését szeretné elősegíteni az együttműködési lehetőség – a rendszeres beszállítói partnerség – felajánlásával, amelyek minőségi és versenyképes termékek előállítására képesek.
A kiíráson a vonatkozó magyar jogszabályok szerint működő, bejegyzett vállalkozások indulhatnak, amelyek legalább egy lezárt üzleti évvel és legalább 10 és legfeljebb 300 millió forint éves árbevétellel rendelkeznek. A termékek versenyében a csomagolás kapcsán azt is figyelembe veszik, hogy az mennyire környezettudatos, illetve mennyire követi a fogyasztói trendeket, alkalmazkodik a különböző igényekhez.
A verseny végső szakaszában a legjobbnak bizonyuló legfeljebb tíz terméket vagy termékcsaládot – az áruházlánci beszállítói tevékenységre felkészítő féléves mentorprogramot követően – 2020. április 23-tól az INTERSPAR áruházak forgalmazzák majd. Így a megmérettetés nyertesei a SPAR Magyarország 34 hipermarketjének kínálatába kerülve remek lehetőséget kapnak, hogy áruikat szerte az országban a vásárlóközönséggel minél jobban megismertessék.
A verseny hivatalos weboldala: http://www.hungaricool.hu/